Raamatupidamine Turundus Disain
  • Avaleht
  • Raamatupidamine
  • Turundusteenus
  • Reklaami disain ja tootmine
  • Ettevõttest
  • Huvitavat lugemist
Meie hoiame Sinu ettevõtte finantsid  korras ja turundustegevuse ajakohasena

SINA NAUDI!

Kuidas turundada teismelistele ehk nn Z-generatsioon

6/5/2018

0 Comments

 
Picture
Järgnevalt kokkuvõtte ideedest, mida esitleti Tallinn Marketing Weeki seminaril. Minu jaoks oli nn teismeliste turunduse seminar üks parimaid ja sisukamaid ettekandeid kogu turundusnädala vältel. Väga head ja sisukad esinejad, sh Kohlben Vodden (StoryScience Ldt), Annely Emma Krell (YFU Eesti MTÜ), Martti Hallik- youtuber.



2020. aastaks on  26 % Eesti tarbijatest nn Z generatsioon.  Z-generatsiooni kohta ennustatakse ja räägitakse järgmist:
  • Nad eelistavad ja otsivad brände, mille on laiem eesmärk, ehk kes tahavad maailmas midagi head korda saata.
  • Üllas eesmärk peaks kajastuma ettevõtte kommunikatsioonis. Ettevõte peaks hoolima maailma mõjutavatest kriitilistest teemadest..
  • Nad eelistavad suurtele brändidele väikeseid.
  • Eelistatakse naturaalseid  ja realistlikke reklaame, mitte võltse - vähem kuulsusi ja      " võlts positiivsust".
  • Z-generatsioon vaatab hinnast kaugemale ehk meelitada tuleks lisaväärtustega- näiteks tasuta tarne, mingi muu lisaväärtus, mis teeb elu lihtsamaks.
  • Loevad rohkem ja kriitilisemalt oma raha- ei kuluta arutult.
  • Üha enam hakatakse avaldama oma arvamust ja kogemusi toodete ja brändide kohta.
  • Kui nn milleeniumilapsed eelistavad üha enam online oste, siis Z-generatsiooniga hakkab taas tõusma füüsilise poe külastamine - põhjuseks näiteks kokkuhoid transpordilt ja tüütu tagastamisprotsess.
  • Väga palju kuulatakse mõjuliidreid, kelleks on blogijad ja youtuuberid ( väheneb nn kuulsuste mõju).
  • Usaldavad rohkem brände, mida on mõjuliidrid heaks kiitnud.
  • Huvitavad väga oma looduslikust jalajäljest
  •  Oluline on järjepidevus. Iga bränd peaks rääkima mingit lugu.
Näiteks YFU kasutab oma vahetusüliõpilasi sisu loomiseks. Lugejaid huvitavad tavaliste inimeste lood ehk näiteks Mari, kes käis Saksamaal vahetusüliõpilaseks ja mis temast on aastaid hiljem saanud.
  • Kui külastajad ei leia 20 sekundiga kodulehelt infot üles, siis nad lähevad ära. Sageli sünnib otsus juba sekundite jooksul. Seega kodulehte tuleb ajakohasena hoida kogu aeg.
  • Inimestel meeldib samastuda ja kuuluda kogukonda ( community)

Kui järjestada sotsiaalmeedia kanalid olulisuse (sisu jälgimise/populaarsuse) järgi, siis need on järgmised:
  •  Instagram
  •  Youtube
  •  Facebook

Rahvusvahelised brändid, mis juba väga edukalt Z- generatsioonile turundavad:
  • Rihanna- Fenty beauty ( make up for all skin colors- no discrimination)
  • "Ugly" drink
.

Picture
​










​Kaire Tammer, Turundusjuht

0 Comments



Leave a Reply.

    Author

    Write something about yourself. No need to be fancy, just an overview.

    Archives

    August 2020
    May 2020
    March 2020
    December 2019
    May 2019
    March 2019
    February 2019
    August 2018
    June 2018
    May 2018
    April 2018
    January 2018
    December 2017

    Categories

    All
    Raamatupidamine
    Turundus

    RSS Feed





Finants ja Marketing OÜ  |  Suur-Sõjamäe 50a, Tallinn |  Phone:  +372 55995605  |    E-mail: kaire@fmd.ee
  • Avaleht
  • Raamatupidamine
  • Turundusteenus
  • Reklaami disain ja tootmine
  • Ettevõttest
  • Huvitavat lugemist