Raamatupidamine Turundus Disain
  • Avaleht
  • Raamatupidamine
  • Turundusteenus
  • Reklaami disain ja tootmine
  • Ettevõttest
  • Huvitavat lugemist
Meie hoiame Sinu ettevõtte finantsid  korras ja turundustegevuse ajakohasena

SINA NAUDI!

B2B IN SPOTLIGHT ehk kuidas turundada äriklientidele? TMW, Päev 1

5/14/2018

0 Comments

 
Picture
Kui auditooriumilt küsiti, kui paljude ettevõtted tegelevad sisuturundusega, siis ca 50 vastasid, et nad tegelevad  ja vaid  10% auditooriumist oli selle jaoks strateegia.
Ilmselt sarnase proportsiooni võib taandada ettevõtete turundusele laiemalt.
 
Näpunäiteid jagasid: Katri Tanni, Paula Savonen (Differo Oy), Bryn Anderson (Siteimprove)
 
Millest alustada B2B (sisu) turunduse planeerimist:
• Sea ärilised eesmärgid- millistel turgudel soovid laieneda, milliste teenustega, millisel määral. 
• Kes on potentsiaalsed kliendid ja mida nad otsivad?  Õpi tundma oma klienti ja tema otsuste tagamaid. Abimeheks on ettevõtte kodulehe statistika ja google keyword planner.
• Segmenteeri kliente selle järgi, mida nad hindavad, mis neid motiveerib (teenuseid tarbima, valima). Näiteks hind, kvaliteet, logistika, usaldus, turvalisus. Olenevalt tootest ja valdkonnast.
• Intervjueeri kliente, et saada aimu, millest nad huvituvad ja planeeri sisu vastavalt sellele. Oluline on ka teada, et kust kliendid infot hangivad.
• Mõtle läbi kliendi teekond enda ettevõttes.
• Hinda, kas ettevõtte kodulehel on kõige olulisem info kliendi jaoks, nn kliendi kasud, mitte vähem olulised, süvitsi minevad detailid.
• Kaasa sisuturundusse inimesed ettevõtte erinevatest valdkondadest, et saada uusi ideid sisuturundusse ning olla kursis klientide tagasisidega.
• Kirjuta turunduses sellest, mis aitab kliendil paremini aru saada, mida sa neile pakud.
• Mõõda tulemusi ja tee parendusi vastavalt tulemustele. Sea vahe eesmärke ja vaata muutusi kindla perioodi jooksul. Testi-mõõda- parenda.
• Ole järjepidev ja kannatlik- B2B turul võid näha tulemusi keskmiselt 6 kuu pärast.
• Kui pika perioodi peale võiks sisuturundusstrateegia teha? Pikaajaline vaade (aasta) ja lühiajaline ja detailsem ( 3 kuud). Näiteks kui plaanid jõulukampaaniat, peaksid  planeerima seda juba märtsis.

Picture
Kaire Tammer, turundusjuht
0 Comments



Leave a Reply.

    Author

    Write something about yourself. No need to be fancy, just an overview.

    Archives

    August 2020
    May 2020
    March 2020
    December 2019
    May 2019
    March 2019
    February 2019
    August 2018
    June 2018
    May 2018
    April 2018
    January 2018
    December 2017

    Categories

    All
    Raamatupidamine
    Turundus

    RSS Feed





Finants ja Marketing OÜ  |  Suur-Sõjamäe 50a, Tallinn |  Phone:  +372 55995605  |    E-mail: kaire@fmd.ee
  • Avaleht
  • Raamatupidamine
  • Turundusteenus
  • Reklaami disain ja tootmine
  • Ettevõttest
  • Huvitavat lugemist