Meie hoiame Sinu ettevõtte finantsid korras ja turundustegevuse ajakohasena
![]() Kui auditooriumilt küsiti, kui paljude ettevõtted tegelevad sisuturundusega, siis ca 50 vastasid, et nad tegelevad ja vaid 10% auditooriumist oli selle jaoks strateegia. Ilmselt sarnase proportsiooni võib taandada ettevõtete turundusele laiemalt. Näpunäiteid jagasid: Katri Tanni, Paula Savonen (Differo Oy), Bryn Anderson (Siteimprove) Millest alustada B2B (sisu) turunduse planeerimist: • Sea ärilised eesmärgid- millistel turgudel soovid laieneda, milliste teenustega, millisel määral. • Kes on potentsiaalsed kliendid ja mida nad otsivad? Õpi tundma oma klienti ja tema otsuste tagamaid. Abimeheks on ettevõtte kodulehe statistika ja google keyword planner. • Segmenteeri kliente selle järgi, mida nad hindavad, mis neid motiveerib (teenuseid tarbima, valima). Näiteks hind, kvaliteet, logistika, usaldus, turvalisus. Olenevalt tootest ja valdkonnast. • Intervjueeri kliente, et saada aimu, millest nad huvituvad ja planeeri sisu vastavalt sellele. Oluline on ka teada, et kust kliendid infot hangivad. • Mõtle läbi kliendi teekond enda ettevõttes. • Hinda, kas ettevõtte kodulehel on kõige olulisem info kliendi jaoks, nn kliendi kasud, mitte vähem olulised, süvitsi minevad detailid. • Kaasa sisuturundusse inimesed ettevõtte erinevatest valdkondadest, et saada uusi ideid sisuturundusse ning olla kursis klientide tagasisidega. • Kirjuta turunduses sellest, mis aitab kliendil paremini aru saada, mida sa neile pakud. • Mõõda tulemusi ja tee parendusi vastavalt tulemustele. Sea vahe eesmärke ja vaata muutusi kindla perioodi jooksul. Testi-mõõda- parenda. • Ole järjepidev ja kannatlik- B2B turul võid näha tulemusi keskmiselt 6 kuu pärast. • Kui pika perioodi peale võiks sisuturundusstrateegia teha? Pikaajaline vaade (aasta) ja lühiajaline ja detailsem ( 3 kuud). Näiteks kui plaanid jõulukampaaniat, peaksid planeerima seda juba märtsis.
0 Comments
Leave a Reply. |
AuthorWrite something about yourself. No need to be fancy, just an overview. Archives
August 2020
Categories |